Skip to Content
Adarda
Napřed sídlo, potom firma
Zboží / 30. 6. 2023

Když si jde člověk něco objednat nebo rovnou koupit, je naprosto pochopitelné, že se sebere a jde do obchodu nebo jiné provozovny podle svého výběru, respektive zvolí jiný kontakt, jako je dejme tomu telefonní číslo nebo e-mail. Osloví tu firmu, kterou oslovit chce, a pokud nabídka odpovídá jeho představám, uzavře obchod. A pokud případně nabídka jeho představám neodpovídá, obchod neuzavře a zamíří do jiného podniku.

Tak to funguje. Ale fungovalo by to, kdyby onen zákazník nevěděl, kde je firma, kterou potřebuje využít? Samozřejmě chápete, že ne. Copak by mohl někdo utrácet někde, když neví kde? Copak by mohl využívat služby, které se nabízejí neznámo kde? To by nešlo. A tak potřebuje každá firma nevyhnutelně i nějakou svoji budovu nebo aspoň kancelář, zkrátka své firemní sídlo. Aby se na ni měli lidé kam obracet.

výšková budova

Bez sídla prostě nemůže žádná firma být. Ale co když někdo zakládá firmu, ale ještě na své sídlo nemá peníze? Nebo co když někdo podniká, ale nevynáší to tolik, aby se pořídil nějaký objekt, který by dostatečně dobře působil na zákazníky, případně se nenabízí vhodný objekt tam, kde by mělo sídlo daného podniku být? Co když prostě někdo potřebuje důstojné sídlo, ale není schopen si ho koupit?

Že to pak nemá řešení? Nebojte se. Věřte, že to řešení má. Dá se přece využít i virtuální sídlo, díky kterému se získá dobře vypadající objekt, který prezentuje firmu před veřejností, s adresou, která má dobrý zvuk a skvělou pověst. Nestojí to moc, a přitom je to dokonalost sama.

prosklená budova

A jak je to v tržní společnosti možné?

Nic na tom vlastně není. Podnikatel si prostě pořizuje takové sídlo pro svoji firmu v cizím objektu, kde se mu nabízí jenom omezený okruh služeb. A když si dotyčný takové sídlo nekupuje, nemusí za to samozřejmě ani moc utrácet. A tím jsou virtuální firemní sídla ideálním řešením pro mnohé podnikatele.

ADARDA © 2024